صاينا خانمصاينا خانم، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

صاينا و یسنا تمام زندگیمون

يكي از روزهاي خوب صاينا

1391/3/8 20:22
نویسنده : ماماني
602 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا و سلامممممممممم !  ديروز به صاينا خيلي خوش گذشت آخه خاله فهيمه اومده بود پيشش صبح ساعت 4 ونيم خاله زنگ زد گفت رسيدم شيراز بابايي رفت دنبالش ساعت 5 و رب رسيدن خونه بابا صاينا رو صدا زد گفت خاله اومده بيدار شو وقتي خاله خودش صداش زد با همون چشماي خواب آلود بلند شد ونشست وقتي ديد خاله ش واقعا اومده شروع كرد به شيرين كاري .خاله فهيمه هم كه تازگيا صحبت كردنش و نديده بود كلي ذوق ميكرد .خاله زحمت كشيده بود و يه عروسك قورباغه براش گرفته بود كه صاينا بهش ميگه قولي قولي يا قولباغه خيلي هم دوسش داره .بعد از كلي بازي وسر وصدا بابايي ساعت 6 ونيم رفت سر كار منم صاينا رو به زور خوابوندم گريه ميكرد وميگفت خاله فريده ميخوام هنوز اسم خاله فهيمه رو نميتونه درست بگه بهش ميگه خاله فريده .خانواده عمو مسعود  با ننه مرواريد (مامان بزرگ ماماني وبابايي كه امروز قراره چشمش و ليزر كنه )وعمو كرامت براي ناهار اومدن خونه صاينا هم از ديدنشون خيلي خوشحال شد همگي لطف دارن و صاينا رو خيلي دوست دارن صاينا هم بسيار بهشون علاقه داره خلاصه روز خوبي بود عصر هم من وخاله وصاينا با هم رفتيم يه گشتي تو محوطه مجتمع زديم ونون گرفتيم هر چي سعي كرديم نتونستيم از صاينا عكس بگيريم چون يك لحظه حاضر نبود يه جا وايسا هميشه دوست داره راه بره تا اينكه بغلش كنيم ولي ديروز چون يه كم خسته بود همش بغل خاله بود .عزيز دلم انشاالله هميشه دل كوچولوت شاد باشه .در ادامه چند تا از عكسهاي صاينا رو ميذارم ببينيد ...

                                                                                                                                                                                                                                                                               قربون خنده هات شم                                                                                                                                                                                                                              ماماني اين عكس و خيلي دوست داره                                                                     السلام عليك يا ابا عبدالله                                                                                                                      سفري به قشم وديدار با خاله صديقه پاييز 90                                                                                                                   سفر به قشم وديدار با خاله صديقه پاييز 90                                                  خونه خاله صاحبه                                                                                                                                                                                                                                                             صاينا در لباس عمو مصطفي                        صاينا در لباس عمو مصطفي                  زمستون 90 خونمون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

sedigh
7 خرداد 91 22:18
elahiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii khale fadat beshe
nemiduni vaghti kharerati k mamani vasat neveshte mikhunam ashk tu chesham jam mishe akhe kheiliiiiiiiiiiiiiiiii deltangetunam
har ruz be webloget sar mizanam
kheili dooosetun daram


سلام عزيز دلم بالاخره افتخار دادي و براي ما نظرت و فرستادي باور كن اينقدر دلم برات تنگ شده كه دوست دارم بيام پيشت ولي خودت بهتر ميدوني گرفتاريم انشاالله بابا ومامان بهت سر ميزنن .از همين جا ميبوسمت
خاله مرضیه
8 خرداد 91 9:16
سلام صاینای گلم الهی قربونت بشم من امروز که عکساتو دیدم و مطالبی که مامانی برات نوشته رو خوندم کلی دلم براتون تنگ شد گرچه هممون دور از هم هستیم و چی بشه که همو ببینیم اما خوشکل خاله امیدوارم هر جا هستین خوش و سلامت باشین خیلی دوستون دارم.


سلام سلام !!!منتظرت بودم عزيزم خوبي ني ني چطوره ؟ منم خيلي دلم برات تنگ شده .آقا مهدي خوبه سلام ما رو بهش برسون .انشاالله كه ني ني عزيزت سالم به دنيا بياد همه مامشتاق ديدارش هستيم خصوصا خاله راضيه ش كه ميدونم دل تو دلش نيست .فكر كنم از اون ني ني هاي تپل وناز وخوشمزه باشه مثل بچگي مامانش .خوش اومدي (آخرش خونمون نيومدين ها ؟!)
خاله راضیه
8 خرداد 91 10:38
آآآآآخ!! طیبه جون گل گفتیا
قربونش بشم غضنفرو من که با یه دسته گل منتطرش وایسادم
باور نمی کنی؟؟؟!!!
ببین
کلی هم نقشه دارم براش بذا بیاد


مگه پسره؟مبارك باشه.به تو هم ميگن خاله؟!!! يه اسم خشكل بذار روش تو خودت خوشت مياد بهت بگن گلمبر ؟خدا به دادش برسه معلوم نيست ميخواي چي به سرش بياري مرضيه جون بچه تو با خاله ش هيچوقت تنها نذار!!
خاله هاجر
8 خرداد 91 10:47
سلاممممممممم
آره منم اومدم به جمعتون البته اگه قابل بدونين .آخه جاي خاليمو خيلي احساس ميكردم.دستتون درد نكنه چه وبلاگ رنگارنگو خشكلي دارين آدم حض ميكنه . خيلي خوشحالم جمعتون جمه ايشالا تداوم داشته باشه

صاينا جووونم مباركت باشه


سلام سلام سلام باور ميكني الان تو فكرت بودم دل به دل راه داره. تو عزيز دل مني تو گل سرسبدي مگه ميشه تو رو فراموش كنم .خوبي خوشي پسر دايي چطوره سلامش و برسون . خوش اومدي بذار ني ني شما هم بياد جبران ميكنيم ايشالا .مرسي از تعريفت هنوز تازه واردم زياد تجربه ندارم شما با نظرتون كمك كنيد بهتر بشه ؟ من زبونم مو دراورد از بس گفتم يه كلبه كوچيك و درب و داغوني تو شيراز داريم(البته خدا رو شكركه اجاره نمي ديم) هر وقت اومدي اين ورا بهمون سر بزن


خاله مریم
8 خرداد 91 11:14
بابا ایول...همه دختران عذب دیروز و متاهل امروز دور هم توی وبلاگ جمع شدنفقط راضیه خانوم مونده که ایشالا به همین زودیا به جمع ماها میپیونده ایشالا.. راستی خاله صاحبه چرا نظر نمیده؟؟؟؟؟؟؟؟


سلاممممممممم عروس خانوم خوبي آغاتون چطوره ايشالا خوشبخت بشي .آره ديگه ماشالا از همه رقم داريم 4 تا دم بخت -2 تا تازه عروس -يكي تو راهي داره ايشالا همگي خوشبخت بشيم. والا صاحبه رو تيارا نميذاره حتي برا غذا درست كردنم اذيتش ميكنه ميگه همش بايد پيشم بموني وجايي نري قربونش برم دلم براش يه ذره شده .سلام برسون
خاله هاجر
8 خرداد 91 13:34
چندروز پيش كه فيلم عروسيمونو نگاه ميكرديم صاينا كوچيك بود الان ماشالا صورتش مثل گل داره وا ميشه
صايناجون منو مامانت خيلي باهم دوستيم از دبيرستان تا حالا با هم بوديم خاطرات خوشي داشتيم يادش بخير الانم دوستيمااااا ولي مشكلات زيادي باعث يكم دوري شده
طيبه جون بخدا ديگه خجالت ميكشم بگم باشه حتما ميايم ولي به هر حال باشه حتما ميايم
اين دوتا گلو هم از طرف منو روح اله بده به صاينا دستت درد نكنه


درسته از هم دوريم ولي دلمون پيش همه ما خيلي خاطرات خوبي با هم داشتيم هيچوقت فراموش نميكنم اصلا يكي از دلايل زنده بودنمون خاطراتمونه .چرا خجالت عزيزم ؟من اصلا از گله كردن خوشم نميادخودم خبر دارم كه الان ديگه هر كسي گرفتاريهاي خودشو داره دلم تنگ شده برات بخاطره همين اين و نوشتم.
خاله مرضیه
8 خرداد 91 16:33
ممنون عزیزم دیگه تا بخواد این چند ماهشم تموم بشه کلی باید صبر بدیم. خاله های مردم ببین خاله پسر منو ببین با اسم انتخاب کردنش. ایشالا حتما بهتون سر میزنیم خیلی دوست دارم ببینمتون. سلام پسر خاله ی گلمو برسون.


انشاالله زودي تموم ميشه ميدونم بعضي وقتا آدم حوصله ش سر ميره .الآنم صداي تو وباباشو ميشنوه باهاش حرف بزنيد اونم كلي برات ادا مياد همه چيز رو متوجه ميشه .نه دلت مياد خاله راضيه عشقه !!من خيلي دوسش دارم ولي اگه دوباره گل پسرت و با اين اسم صدا زد يه پشت دستي بزنش جوري نباشه كه دردش بگيره گناه داره .واااي نكنه يه وقت بينتون و شكراب كنم اصلا هر طوري صلاح ميدوني .
عمه(خاله)مخمل
8 خرداد 91 17:50
سلام عزيزم خوبين؟خوشين؟
ديدم راضيه اومده وبلاگ نظرا رو ميخوند گفتم منم يه سلامي عرض كنم تبريكي بگم.
طيبه جان عجب كاري كردي همه رو دور هم جمع كردي.
خوشم اومد;-)
به مامان جون ماهتاب و هما هم ميگن بيان كه ديگه جمعمون جمع بشه:-)


وااااااااااي ببين كي به ما سر زده خوش اومدي وبلاگ مارو مزين كردي عمه جون! خيلي خيلي خوشحال شدم .ما خوبيم خدا رو شكر شما چطوريد سلام عمو حاجي ورضا رو برسونيد .آره عمه جون وقتي ما سال تا سال همديگه رو نميبينيم بهتره اينجوري با هم ارتباط داشته باشيم اين آخرش خيلي با حال بود .من و مجتبي خيلي دوست داريم خيلي گلي .
خاله راضیه
8 خرداد 91 19:02
طیبه جون لطف داری مرامتو عشقه
بابا مگه غضنفر بده شما بگین چه بدی داره اسم به این قشنگی تازه تو همه جوک ها هم اسمشو میگن اینم افتخاریه
نه بابا این حرفا چیه شکراب کدومه بین من و آجی مرضیه فقط فاصله است اونم 5-6 ساعت تا عسلویه ست
حالا بخاطر گل روی صاینا جون بهش میگم محمدغضنفر
راستی اسم واسه این پست نذاشتی که ، تو آخرین مطالب نشون داده نمیشه.
یادت رفته؟

باشه براش اسم ميذارم
خاله مرضیه
9 خرداد 91 11:47
سلام طیبه جون خوبی؟ آبجی راضی خیلی گله خیلی دوسش دارم هر چی هم بگه ما که به دل نمی گیریم میدونیم شوخی میکنه حالا ایشالا یه اسم خوشکل براش میذاریم بعد خالش با غضنفر دیگه صداش نمی کنه گرچه هم می دونم اگه اسمم براش بذاریم اون همون غضنفرو میگه آخه برا خودمم اسم مستعار گذاشته.


سلام روزت بخير باشه خوبي چه خبرا اون طرفا ؟نه بابا همش شوخي بود ميدونم راضيه هم داره شوخي ميكنه اگه راضيه يه حرف جدي هم بزنه من فكر ميكنم شوخيه