صاينا خانمصاينا خانم، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره

صاينا و یسنا تمام زندگیمون

3 سالگيت مبارك عسلم !

1392/5/21 18:17
نویسنده : ماماني
454 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا  

چقدر زود گذشت و من قدر باتو بودن رو اونطور كه شايسته تو بود ندونستم .الان 3 ساله كه خدا يكي از فرشته هاشو به ما داد چه روز قشنگ وبيادموندني بود وامروز چقدر قشنگ تره وقتي ميبينم سالم و تندرستي وبا وجود نازنينت شادابي رو به خونه مياري خودم شاهدم  بابايي از سر كار كه مياد با ديدن تو كه به استقبالش ميري تمام خستگياش فراموشش ميشه خدا رو شكر ميكنم بخاطر اين فرشته مهربوني كه به ما عطا كرد و ازش ميخوام بهم كمك كنه تا جايي كه ميتونم براش مادر خوبي باشم .ببخشيد كه با تاخير تولدت رو تو  وبلاگ تبريك ميگم يه مدت اينترنتمون مشكل داشت انشا الله هميشه تنت سالم باشه عزيز دلم . 

عمرم ...نفسم ...عشقم ...خانومم...دختر نازم ............تولدت مبارك

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

عمو مرتضی
24 مرداد 92 11:31
سلام نفسکم تولدت مبارک انشاله تولد 120سالگی عرسک خوشگلم
عمه زهرا
25 مرداد 92 13:19
سلام عزیزه دلم تولدت مبارک ،خیلی خیلی خیلی دوست دارم اما معذرت که دیر به دیر به وبلاگت سر میزنم اخه یه کم سرم شلوغه عزیزم سسسسسسسسسسسسسسسسه سالگیت مبارک نفسم عاشقتم عروسکم
خاله صديقه
10 شهریور 92 12:09
تمام دقايق مانده از عمرم همراه با زيباترين بوسه ها هديه براي روز تولد تو لمس بودنت مبارك عزيزم