صاينا خانمصاينا خانم، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

صاينا و یسنا تمام زندگیمون

صاينا ونقاشي !

1392/5/22 10:00
نویسنده : ماماني
598 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا 

سلام دختر گلم تموم زندگي و عشق من !دخترم يه نقاشيايي ميكشه بيا وببين مثل ماماني عاشق نقاشيه انشاالله در آينده  يه باب راس بزرگ ميشه .از موضوع هاي نقاشيهاي نقاش كوچولوي ما ميتونم به : درخت _ كوه  _چشم چشم دو ابرو ( كه خيلي خيلي بامزه ست ) _  گل _ بادكنك _  قارچ و خورشيد اشاره كنم . هز چيزي رو يك بار كه برات بكشم ياد ميگيري و اينقدر ميكشي كه ديگه ازحفظ ميشي . دفتر نقاشي كه برات ميگيريم همون روز اول نصفش و پر ميكني هر وقت از نقاشي كردن خسته ميشي شروع ميكني به خط خطي كردن . خيلي علاقه نداري كه درخت حتما سبز باشه يا خورشيد حتما زرد باشه هر رنگي دم دستت بياد رنگ ميكني ...خورشيد صورتي و درخت قهوه اي و كوه آبي از جمله شاهكاراي صاينا خانومه . از نقاشي با گواش لذت ميبري وازآب رنگ زياد خوشت نمياد چون كمرنگه وسعي ميكني با فشار دادن قلمو روي رنگا نقاشي پررنگ  بكشي. اينم چند مدل از نقاشيهاي نقاش كوچولو  :

 

من خودم اينو خيلي دوست دارم  :

اينا مثلا درخته:

 

 

بعضي وقتا تو تنه درختا هم دكمه ميذاره مثل اين آدمك :

خورشيد در رنگها ومدلهاي مختلف :

اين درخت ميوه هم داده :

اين قارچ به نظر سمي مياد :

قربون دستاي كوچولوت برم اينو خيلي قشنگ كشيدي :

اين هم يه موجود ناشناخته ست وبه قول صاينا يه خرگوشه

گل از مدل قوي هيكل :

نقاشي با گواش كه  هدف خاصي جز قاطي كردن رنگا نداره كه صد البته خودش يه هنره:

اين هم بادكنكاي رنگي :

يه جوجه تپل با بال كوچيك ويك پا :

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

عمه زهرا
25 مرداد 92 13:26
عزیزه دلم قربونه دستای کوچولوت برم که از هر انگشتت یه هنر میریزه،خیلی ذوق کردم وقتی نقاشیاتو دیدم ،همشون قشنگ بودن مخصوصا نقاشی با گواش ،نمیتونم احساسمو بگم چون خیلی خیلی خوشحالم که اینقد خوب نقاشی میکشی،همشون خوب رنگ شدن،رنگا هم خیلی شاد ودلنشینه مثل همین دنیای قشنگ کودکانه ای که الان داری
خاله راضیه
30 مرداد 92 3:13
پیکاسوی دوم در راهه ایشالا
خیلی قشنگ نقاشی میکشه کلا خانواده هنرمندی داره هم مامان طیبه خوب نقاشی میکشه هم خاله فهیمه


سلام خاله جون خوبي روز وروزگار بر وفق مراد هست ؟ ايشالا كه هست .شما لطف داريد ممنون از نظرتون سلام به عمه گلم برسونيد
عمه زینب
5 شهریور 92 14:20
سلام عزییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییزه دلم
سلام هنرمند کوچولویه ما،نقاشیات خیلی خوشکله ،خیلی نازه ،خییییییییییییییییییییییییییلی ذوق کردم اینقد که داشتم از تعجب شاخ در میاوردم،دوست دارم،میبوسمت عزیزم


سلام عمه گلم خوبي خوش ميگذره ؟ ممنون عمه جون چشات قشنگ ميبينه دلم برات تنگ شده
خاله صدیقه
10 شهریور 92 20:12
واااااااااای عااااالی بود خانوم کوچولو دست مامانی هم درد نکنه که همه رو معرفی کرده بود خیلی حیلی بامزه ن مردم از خنده از بس بس خوشمزه بودن بخدا مثل خودت