صاينا خانمصاينا خانم، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره

صاينا و یسنا تمام زندگیمون

بدون عنوان

1392/1/15 16:58
نویسنده : ماماني
515 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

با عرض سلام وتبريك سال نو به همه عزيزانم خصوصا كوچولوي نازم صاينا خانوم وبابايي گلش . 2 ماهي ميشه كه به دلايل زيادي غائب بوديم و مطلبي ننوشتيم يكيش ميگرنم بود كه خيلي اذيتم ميكرد يكي سفر به بندر عباس كه آخراي بهمن ماه بود  و يكي عروسي عمه زينب كه خيلي خوش گذشت اونم بهمن ماه بود صاينا خانوم هم كلي رقصيد و ماجراهاي ديگه اي كه الان يادم نمياد  . با اين همه اميدوارم سال 92 سال خوبي براي هممون باشه پر از اتفاقهاي خوب وشيرين .انشالا دختر خوبم چيزاي مفيدي ياد بگيره و تنش سالم باشه بابايي هم تو كارش موفق باشه و منم دست از تنبلي بردارم و مطالعه رو شروع كنم . حالا ميرسيم به تعطيلات عيد زياد نميخوام وارد جزئيات بشم چون به نظر من وقتي پستي كه مينويسيم خيلي طولاني باشه اون كسي كه ميخونه حوصله ش سر ميره و ازخوندن بقيه مطلب چشم پوشي ميكنه . من وبابايي وصاينا تعطيلات نسبتا خوبي داشتيم همين كه كنار خانواده هامون بوديم خيلي خوب بود . مسافرت كه نرفتيم چون ما مسافرت تو عيد رو اصلا نميپسنديم به اين دليل كه  همه جا ترافيكه و شلوغه و  زياد خوش نميگذره . صاينا خانوم 3 روز و 3شب تب داشت وبيچاره مامان هم تا 3 نصف شب بيدار بود و بابايي هم خوش بحالش شد چون اون شبا شيراز بود و از شب زنده داري نجات يافت البته شوخي ميكنم بابايي مرتب زنگ ميزد واحوال صاينا خانوم رو جويا ميشد . بازم اين تعطيلات بد نيست ها ! چون حداقل سالي يه بار آدم نزديكانش رو ميبينه فقط جاي عزيزامون كه از دنيا رفتن خيلي خالي بود مخصوصا مادر بزرگم كه دي ماه از دنيا رفت خيلي دوسش دارم درسته پيشمون نيست ولي يادش هميشه زنده ست .چند تا عكس از صاينا در طبيعت زيباي نوراباد ميذارم در ادامه مطلب ببينيد ....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

عمو مرتضی
30 فروردین 92 0:29
سلام عمو خوشگلکم خییللللللللللللللللللللللللللللللللی دوست دارم عاشقتم گلکم دیگه از پیش ما میری جات تو خونه خالیه دلمون حسابی برات تنگ میشه


سلام عمو ممنون منم دلم براتون تنگ ميشه
خاله صدیقه
5 اردیبهشت 92 20:07
سلام خانومم ببخشید چند وقت بود فرصت نمیشد به پیجت سر بزنم،وقتی دیدم مامانی زحمت کشیده و پستای تازه گذاشته خوشحال شدم.ممنون از مامان بابای مهربونت
ایشالا امسال هم مثل سال قبل پیشرفتاتو ببینیم عزیز دلم
میبوسمت ناناجوووووووون



سلام خاله خوبم الان 10 روزي ميشه كه همش بهونه تو ميگيرم واز مامان ميپرسم خاله صديقه داره مياد ؟ مامان هم هر چي ميگه نه خاله كار داره نميتونه بياد هنوز نتونسته من و متقاعد كنه و دوباره همون سوال و ميپرسم آخه دوست دارم مامان بگه آره خاله داره مياد اميدوارم زودتر هر چه زودتر ببينمت
عمه زینب
7 اردیبهشت 92 22:27
فربونت برم عروسک .توچفد نازی .فدات بشم الهی همه عکسات خیلی خیلی خوشگلن از همه خوشگلتر خودتی


شما لطف داري عمه جونم اين هفته ميام پيشتون دلم براتون تنگ شده
عمه زهرا
7 اردیبهشت 92 22:30
سلام عزیزه دله عمه،الهی من فدات بشم که اینقد خوشگل و با مزه ای...

وایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

دلم برات یه ذره شده خنوم خوشکله




سلام عمه جون ممنون كه سر زدي اميدوارم كارات خوب پيش بره و موفق باشي
معلومه خيلي سرت شلوغه چون امروز بهت زنگ زدم جواب ندادي مواظب خودت باش

خاله مریم
16 تیر 92 10:34
سلام طیبه جون..عزیزمممممم صاینا خانوم چقد ماشالا بزرگ و خوشکل شده...واقعا عکسای خوشکلیه..به آقا مجتبی سلام برسون و صاینا رو ببوس




سلام شما خوبيد خيلي وقت بود به ما سر نميزدي خوشحالمون كردي. ممنون لطف داري چشات خوشكل ميبينه شما هم سلام برسون