صاينا خانمصاينا خانم، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره

صاينا و یسنا تمام زندگیمون

صاينا ودوستاي كوچولوش !

1391/6/17 17:03
نویسنده : ماماني
381 بازدید
اشتراک گذاری

چند تا از عكساي صاينا و تيارا و سولين خواهرزاده خاله سيما و كاميار خواهرزاده خاله رويا رو خاله صديقه زحمت كشيده و فوتوشاپ كرده كه در ادامه مطلب ميبينيم  ...                                                                                                                                                                                                      منتظر نظرهاي قشنگتون هستيم                                                                                            

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                   از راست تيارا -  صاينا - سولين و كاميار                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                           

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

طاهره مامان امیرعلی
19 شهریور 91 13:07
سلام.وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگه،تبریک میگم بهتون.امیرعلیه من تو جشنواره ی آتلیه سها شرکت کرده و به رای شما شدیدا احتیج داره.اگه به وبلاگش سر بزنین یه پست گذاشتم که آدرس جشنواره است اگر روش کلیک کنین مستقیم به سایت جشنواره میره.اسم پسملیه من امیرعلی مرادیان هست.بهش رای بدین و مارو خوشحال کنین.امیدوارم بتونم لطفتونو جبران کنم.


من به پسرتون راي دادم اميدوارم موفق باشيد
خاله جونی
19 شهریور 91 19:05
سلام ممنون از حضورتون با افتخار لینک شدین واسه صاینا عزیز
سارا (مامان درسا)
21 شهریور 91 20:31
ای جون دلم این گل دخمل چقدر مامانیه ... ماشالا هزار ماشالا ... ممنون که به وبلاگ دخمل ما سر زدین ... شما هم با افتخار لینک شدین ... ما شیراز زندگی نمیکنیم اما پدر و مادر من شیرازی هستن ... خوشحال میشم ببینمتون ... صاینا جون رو ببوسین


سلام ممنون شما خيلي لطف داريد درسا خانوم خوبه؟از طرف ما ببوسيدش . خيلي خوشحالم با شما آشنا شدم
عمه زینب
3 مهر 91 13:29
قربون عکسات برم عزیز دلم .دست خاله صدیقه درد نکنه واقعا قشنگه .مخصوصا صاینا و تیارا


ممنون عمه جون


سلام عمه خيلي وقت به ما سر نزدي منتظرتون بودم دلم براتون تنگ شده
سپیده
10 مهر 91 12:35
سلام. با تشکر که از وبلاگ "کودک من" بازدید کردید.


سلام .خواهش ميكنم .از بابت شعرهاي قشنگ وبلاگتون ممنونم
مامان ریحانه جون
11 مهر 91 9:16
خیلی دخترتون شیرینه... از وبلاگ ما هم دیدن کنین...


خيلي ممنون باشه حتما سر ميزنيم
خاله جونی
12 مهر 91 16:47
ممنون که بهمون سر زدین
ایشالا شما هم هر چه زودتر خونه دار بشین


خاله فليده
13 مهر 91 16:05
سلام جيگراي خاله قربونتون برم خييييييييييييييلي دلم براتون تنگ شده درسته دوهفتس اومدم اهواز ولي انگارصدساله نديدمتون*ببخش خاله جونم ديربه وبلاگ خوشكلت سرزدم آخه فقط چندروزه سايت خوابگامون راه افتاده ايشالا ازاين ب بعد هميشه بهش سرميزنم* ازهمين فاصله دورهردوتاتونو محكم ميبوسم*





سلام خاله منم دلم برات تنگ شده .هميشه با اون اداهاي كودكانم و تو خيال خودم بهت زنگ ميزنم وكلي باهات حرف ميزنم. مواظب خودت باش خاله جونم


سپیده
16 مهر 91 20:00
سلام. چشم حتما. ممنون از حضورتون http://koodakeman91.niniweblog.com/