صاينا خانمصاينا خانم، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

صاينا و یسنا تمام زندگیمون

عمو مرتضي مريض شده

1391/3/5 16:21
نویسنده : ماماني
333 بازدید
اشتراک گذاری

خدايا به اميد تو .                                                                                                              اين اولين مطلبيه كه ميخوام تو وبلاگ صاينا خانم بنويسم( صاينا بيدار شد بايد برم بهش صبحانه بدم .صاينا صبحانه خورد و بعد از كلي بهونه گيري نيم ساعت پيش دوباره خوابيد)قربونت برم الهي منم يه ذره دعوات كردم آخه هر چي باهات راه ميومدم فايده نداشت .خلاصه ...(بقیه در ادامه مطلب)                                                                                                                            

يكشنبه عصر هفته گذشته خاله فاطمه و مهديس اومدن خونمون تو هم از صبح همش با خودت ميگفتي مهديس عزيزم ميخواي بياي خونمون.وقتي كه مهديس اومد اولش ساكت بودي و هيچي نميگفتي بعدش يه كم با هم بازي كرديد ولي روز بعد سر اسباب بازيا دعوا ميكردين من وخاله فاطمه هم ميخندديم.بعد از ظهر كه بابا اومد خونه گفت كه عمو مرتضي حالش بد شده بردنش بيمارستان بايد عمل بشه خونريزي معده داشته منم خيلي ناراحت شدم زنگ زدم گفتن تازه بردنش اتاق عمل ولي خدا رو شكر بخير گذشت روز سه شنبه قرار بود عمو مرتضي بياد خونمون وعصرش عازم مشهد بشه كه اينجوري شد انشا ا... حالش كه خوب شد ميره .سه شنبه عصر رفتيم كازرون عيادت عمو بعد رفتيم نوراباد تا يكشنبه مونديم به تو دخترگلم خيلي خوش گذشت اصلا تو خونه نميومدي همش توحياط بودي وبا مامان جون بازي ميكردي  بعد به خاطر كار بابا برگشتيم شيراز.حال عمو هم خدا رو شكر خيلي خوبه گاهي وقتا تو خونه ميگي عمو مرتضي مريض شده آره.خدايا همه مريضا رو شفا بده .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مرتضی
10 خرداد 91 22:48
عمو جون عاشقتم خیلی خیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی دوست دارم میبوسمت یه دنیا تقدیم به عموی عزیزم صاینا خوشگله بازم میگم عاشقتم از اینجا i love you


عمو جون منم دوست دارم وهميشه سراغتون و از مامان وبابا ميگيرم سلام بابا جون ومامان جون وعمه زهرا رو برسون وبگو همتون و دوست دارم وپس فردا ميام پيشتون اگه خدا بخواد
زهرا جون
11 خرداد 91 9:31
سلام عزیز دلم ،سلام خوشگله عمه ،سلام جیگر خودم دوست دارم خوشگله خودم ،دست مامان طیبه وبابا مجتبی درد نکنه مرسی .راستی عکسات هم خیلی خوشگل بود، هم جدید هم جالب


سلاااااااااااام عمه خوبي چند روزه از تو و عمه زينب ياد ميكنم و ميگم عمه كوش ؟ خوش اومديد صفا آورديد.ممنون چشاتون خشكل ميبينه .


مرتضی
11 خرداد 91 10:16
عمو جون خیلی خیلی دلم برات تنگ شده زودتر بیا ، منم دیگه حالم خوب خوبه از بابایی و مامانی هم مچکریم که ما هر روز خوشکلمون رو بهش سر بزنیم خیلی دوست دارم http://www.niniweblog.com/images/smilies/smile%20(5).gifhttp://www.niniweblog.com/images/smilies/smile%20(25).gif



خدا رو شكر كه بهتري .خواهش ميكنم دست شما هم درد نكنه كه برامون نظر داديد
dokhtare mahtab
16 شهریور 91 14:54
سلام خوشکله بامزم.شیطنتات شیرینه .دست بابایی و مامانت درد نکنه واقعا واست سنگ تموم گذاشتنخیلی دوست دارم گلکم


خيلي ممنون شما لطف داريد مرسي از نظر قشنگتون