صاينا خانمصاينا خانم، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره

صاينا و یسنا تمام زندگیمون

خاله سيما وخاله رويا خوش اومديد !

1391/6/9 19:39
نویسنده : ماماني
296 بازدید
اشتراک گذاری

روز پنجشنبه وآخرين پنجشنبه ماه رمضان بود بابايي شيفت شب بود وخونه نميومد اما ...! ما سه مهمون عزيز داشتيم كه من وصاينا چشم به راهشون بوديم ساعت 10 شب بود كه خاله صديقه به همراه دو دوست عزيز و مهربونش يعني خاله رويا وخاله سيما اومدن خونمون و من وصاينا از ديدنشون خيلي خيلي خوشحال شديم  . اما لحظه اي كه من خاله رويا رو ديدم  شوكه شدم هر چي رويا جون با من احوال پرسي ميكرد من همين طور وايساده بودم و نگاش ميكردم آخه رويا جون همكلاسي دوره دبيرستانم بود خيلي برام جالب بود كه بعد از 10 سال دوستم و ميديدم اصلا فكرشم نميكردم خاله رويا از قبل با ديدن عكسا منو شناسايي كرده بود ولي صديقه چيزي به من نگفته بود خلاصه صاينا خيلي خوشحال بود و همش تو بغل خاله ها بود فرداش كه بابايي اومد خونه عصر باهم رفتيم حافظيه و سعديه و باغ ارم و دروازه قرآن يه گشتي زديم و اومديم خونه. سيما خانم اولين بار بود ميومد شيراز و چون ميخواستن براي عروسي خاله مريم برن نوراباد روز شنبه صبح از ما خداحافظي كردن ورفتن . من هم چون خونه كوچيك بود درست نتونستم ازشون پذيرايي كنم ناراحت شدم اميدوارم ما رو ببخشند .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

khale sima,khale roya
12 شهریور 91 1:27
sayna jun etefaghan kheili behemoon khosh gozasht
az maman va baba ham mamnoon
ishala ghesmat beshe dobare hamdigaro bebinim
dooset darim


سلام خاله ها ايشالا .چون دلم براتون تنگ شده دوست دارم دوباره ببينمتون. به اميد ديدار ...