صاينا خانمصاينا خانم، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره

صاينا و یسنا تمام زندگیمون

نظر يادتون نره

1391/9/14 22:39
نویسنده : ماماني
343 بازدید
اشتراک گذاری

سلام. مدتيه نه خبري از ما هست نه خبري از همراهان اندك وبلاگ. به هر ترتيب علي رغم مسائل زياغدي كه ميشد هر كدوم ازونا يه پست جالب و زيبا برا وبلاگ باشند اما نه من و نه مامان هيچ كدوم حوصله نتمي كرديم وبلاگو بروز كنيم اما مهم نيست... مهم اينه كه بابايي كه بنده حقير باشم چند تا از عكسهاي صاينا خانومو فتوشاپ كردم و تو ادامه مطلب گذاشتم تا حداقل وبلاگ علي الحساب يه خودي نشون بده تا بعد... راستي نظر يادتون نره

صاينا علوي

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

رضا
16 آذر 91 23:51
خیلی خوبه واگه مطالبتون به روز باشه عالیه دختر دایی و پسر خاله وهمه چی عالی بود


ممنون كه سر زدي حتما سعي ميشه مطالب به روز باشه البته معلوم نيست چه روزي... موفق باشي
خاله فليده
22 آذر 91 22:38
فدات بشم الهي با اون عكساي خوشكلت عزيز دلم

031
4 دی 91 12:57
سلام
وبلاگ نازی دارید البته دخترتون ناز تره
عکسای صاینا را دیدم تو اصفهان خیلی قشنگ بودن
منم بچه اصفهانم.خوشحال میشم بازم بیاید اصفهان شهر قشنگیه


سلام خيلي ممنون ازلطفتون آره واقعا شهر قشنگيه من خيلي اصفهان رو دوست دارم خوشحال شدم بازم به ما سر بزنيد
عمه زهرا
12 دی 91 11:41
سلام قربون اون عکسای خوشکلت برم الهی.............،عمه جون ببخشید ما نتونستیم به وبلاگت سر بزنیم ،الان رفتم سرکار خاله طیبه آبجی عمو ابراهیم داریم دوتایی عکساتو نگاه میکنیم.تو خوشکلترینی عمه الهیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی من فدات بشم


بابايي هم دلش خوش فتوشاب كرده اينا كه همش يكيه .ماماني ميگفت اينا رو نذار تو وبلاگ يا حداقل يكي دوتاشوبذار آخرش بابا همش گذاشت بابا جون دستت درد نكنه ولي عكساي بهتر از اينا هم بود ها !
مرضیه
24 دی 91 15:16
سلام به دختر دایی عزیز و پسر خاله گلم
بابا خسته شدم هر چی میام نگاه می کنم هیچی ننوشتین که


چشم حتما اعمال نظر ميشه