صاينا خانمصاينا خانم، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره

صاينا و یسنا تمام زندگیمون

تولدت مبااارک شیرین تر از عسل

1398/3/21 20:11
نویسنده : ماماني
772 بازدید
اشتراک گذاری

یسنا گلم دختر ناز مامان دختر با احساس و مهربونم تولدت مبارک زندگیم ، بعد از آبجی جونت تو بهترین بهونه ای برای زندگی شیرین من و بابایی ،دوستتون دارم با تمام وجودم ، هر چند با تاخیر تبریک گفتم ولی ماهی و هر وقت از آب بگیری تازه ست واسه تو که هر روز روز تولدته از بس جشن تولد دوست داری هر روزم برات جشن بگیریم خسته نمیشی ، ان شا ا... خدا همیشه یار و محافظتون باشه و لبخند مهمون لباتون باشه عزیزای دلم

 

پسندها (6)

نظرات (3)

عمه فروغعمه فروغ
21 خرداد 98 20:32
خدا حفظشون کنه😘
ماماني
پاسخ
سلامت باشید ممنون ، ان شا ا... کوچو لوی شما هم همیشه سالم و شاد باشه 
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
23 خرداد 98 12:01
تولده گل دختر مبارک انشاالله صدوبیست ساله بشه...لطفا به وب منم سربزنین ممنون میشم ،من شمارودنبال کردم اگردوست داشتین شماهم مارودنبال کنین
 
ماماني
پاسخ
ممنونم سلامت باشی ، چشم حتما 
🌼 نوشین 🌼🌼 نوشین 🌼
26 خرداد 98 12:35
تولدت مبارک یسنا گلی💕💕💕💕
ماماني
پاسخ
ممنون از شما  ،