صاينا خانمصاينا خانم، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

صاينا و یسنا تمام زندگیمون

دخترم خانوم شده ماشا الله

1397/5/6 9:06
نویسنده : ماماني
966 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم خانوم شده دیگه

سلام بروی ماه همه بچه ها و مامان و باباهاشون ، داشتم ایمیل مو چک میکردم که دیدم نی نی وبلاگ برام‌ رمز عبور جدیدفرستاده دیدم وااای که کلا نی نی وبلاگ و فراموش کرده بودم چقدر میتونستم خاطره بنویسم .صاینا جون دل مامان دیگه برا خودش خانومی شده چقدر متین و مودب من واقعا بهش افتخار میکنم ،آبجی جونش یسنا شیطون بلا که الآن ۲ سال و ۲ ماهشه صاینا رو خیلی دوست داره اینقدر که وقتی میخواد صداش بزنه میگه آبجی گلم ، جگرم .من فدای دوتاتون بشم صاینا جونم الآن ۸ سالش تموم شده و وارد۹ سالگی شده و امسال کلاس سومه

سال گذشته هم دو تا عزیز به جمع نوه های گل اضافه شدن یکیشون پارمیس گلم عزیز دل خاله تیر ماه دنیا اومد الان یکساله شده فداش بشم شیطونی از سر و روش میباره زنده باشی عزیزم ، و یکی آقا ماهان گل پسر عموی صاینا و یسنا که هممون خیلی دوسش داریم ،تپلی خوشمزه خدا حفظت کنه برامون عزیزم ، انشا الله شاهد موفقیت همه شما در زندگیتون باشیم و از خدا میخوام همیشه حافظ و نگهدارتون باشه . نور چشمانم دخترای گلم عزیزای دلم دوستتون دارم

پسندها (5)

نظرات (1)

عمه زهرا
23 مرداد 97 14:31
سلام عزیزای دل عمه،الهی من فداتون بشم،هر روز عاشقانه تر از دیروز دوستتون دارم صاینا و یسنای عزیزم... صاینا جونم بزرگ شده خانوم شده دیگه،یسنای کوچولومونم که شیطونتر شده،دوستون دارم،از خدا میخوام که مواظب دوتا فرشته من باشه
ماماني
پاسخ
سلام عمه مهربون ما خیلی دوست داریم بیشتر از همیشه ،محبتات و هیچ وقت فراموش نمیکنیم