صاينا خانمصاينا خانم، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره

صاينا و یسنا تمام زندگیمون

پارك بادي

1391/7/29 16:08
نویسنده : ماماني
393 بازدید
اشتراک گذاری

وقتي بهونه هاي بني اسرائيلي صاينا گل مي كنه ديگه هيچ كي حريفش نيست. اين دفعه بهونه پارك بادي كه خيلي بهش علاقه داره و وقتي وارد اونجا مي شه به نظرم مياد يه چيزي شبيه اينه كه من وارد زمين فوتبال شدم(چون عاشق بازي فوتبالم كه البته دكتر به خاطر وضعيت كمرم قدغن كرده) . به هر ترتيب صاينا رو روز 5 شنبه 27 مهر 91 به پارك بادي محراب برديم كه چند تا از عكساشو كه البته كيفيت خوبي هم نداره  تو ادامه مطلب گذاشتم....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

khale sedighe
30 مهر 91 17:09
واااااااااااااااااااااای الهی فدات بشم عزیزم.خیلی باحال بودن مخصوصا عکس آخرییه.کاش الن پیشت بودم خیلی دلم واست تنگ شده خاله جونم.بووووووووووووووس


ممنونم خاله جون كه وقت مي ذاري ، وبلاگو مي بيني و مرتب نظر مي ذاري ....
عمه زهرا
12 دی 91 12:04
خدا کنه همیشه خوش وخوشحال باشی ،وقتی اسم پارک بادی خنده ام میگیره آخه وقتی میای نوراباد مجبوریم به بهانه پارک بادی بفرستیمت شیراز
من قربون خنده هات برم


ممنونم عمه جون اين روزا چون هوا سرده خبري از پارك بادي هم نيست مامان وبابا هم ديگه دارن از علاقه من به پارك بادي سوء استفاده ميكنن